dial-up + ftp pohromade (jeste mala prosba)

Radek Andrs radek na interdata.cz
Pondělí Únor 23 08:12:44 CET 1998

Muzte mi nekdo odsouhlasit , ci zamitnout
nize uvedenou vec ?

Tem lidem, kteri zatim nemaji mit moznost FTP pouzivat smazu home
a tak se na FTP nechytnou - je to prijatelne ?

(sice jim to pri prihlasovani pres dialup oznami, ze neexistuje home a
hodi je to do root, jenomze pokud nemaji moznost telnetu ani FTP tak
by to snad mohlo byt bezpecne ?)

Diky

Radek Andrs
radek na interdata.cz