Video grabber a kamera.

Peter Popovec popovec na oko.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 23 09:25:30 CET 1998

Zdar!

Chcel by som pod linuxom rozbehat videokameru. Je to farebna kamera s
vystupom S-video (composite) a do PC je to pripojene momocou nejakej karty
(nejaka 32-bit PCI video capture card) .Ta karta ma ovladac samozrejme len
pre W95.. a teda pod linuxom neviem ako na to. Jedina rozumna informacia je
asi oznacenie cipu na tej karte: Bt 848KPF VIDEO DECODER. Na obale resp. v
dokumentacii nie je ziadna rozumnejsia informacia. Poradi niekto ?

			S pozdravom
				Peter Popovec

--
| POPOVEC Peter	        e-mail: popovec na ccsun.tuke.sk      |