ppp+masqureading+sendmail+bezpecnost

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pondělí Únor 23 17:24:35 CET 1998

Zdravim, velice se omlouvam,
doufam ze mu poprosit o prosbicku ohledne konfigurace vyse uvedenych
veci,
ad1) pppd
	sice jsem uz tady jednou zadal o prosbu jak nasavit automaticke
vytaceni, a bylo mi receno, ze si mam stahnout diald, ovsem mezitim jsem
se stihl docist o tom, ze pppd umi automaticky navazat spojeni take,
takze nevite nekdo nahodou jak to mam nastavit?

ad2) maskarada (masqureading)
	bohuzel jsem to nikdy v zivote nedelal, takze bych chtel
poprosit nekoho o radu jak to mam udelat. rekneme ze budu mit lokalni
sit na adrese 172.1.1.0 a IP adresu ppp portu neznam, (je mi pridelovana
automaticky pri zadosti o spojeni)

ad3) sendmail
	v tomto pripade, bych potreboval nastavit automaticke
rozhazovani posty do spravnych schranek. U meho providera mi chodi posta
do domeny, a s tim nic nedela (resp. dela, haze to jedne schranky) a ja
bych to potreboval potom rozhazet do tech spravnejch schranek.

ad4) bezpecnost
	co se tyka bezpecnosti, tak bych zase potreboval nechat
uzivatelum plny pristup, (www, irc, icq, talk etc..) ale zaroven bych
chtel minimalizovat moznost nabourani site zvenci (v siti je
Novellovskej server, kterymu potrebuju mit pristup pro zmenu ja pres
internet a k linuxackymu serveru taky).

Vim ze toho chci hodne, ale nenasel by se nekdo takovej, kterej by mi
mohl poradit?

Jan "Mort" Kebrle