Samba a RH

Milan Vavra milan.vavra na monetplus.cz
Pondělí Únor 23 14:18:08 CET 1998

Borek Lupomesky <lupomesk na ujep.cz> píše v článku
<Pine.LNX.3.96.980223110743.17395C-100000 na sun.ujep.cz>…
>    Hi all,
>
>    Chtel bych se zeptat - je tu nekdo, kdo provozuje Sambu na RH 4.2 a
> vyssim? Od te doby, co jsem presel na tenhle system (na nekolika
> pocitacich), tak Samba nefunguje at delam co delam. Pocitace se nezjevuji
> v "Okolnich pocitacich" ve Windows, nelze si vypsat shares pomoci
> smblclientu atd. Rad bych vedel, co s tim je.
>
>    Bye Borek
smbclient mi funguje ok pro pocitace jejichz jmeno a sdileny adresar znam
Taky je mozne se pripojit z Win95 na libovolny adresar na Linuxovem
stroji, jehoz jmeno znam takto:
net use x: \\pcname\dirname
ale v Okolnich pocitacich se muj pocitac nezobrazi ("net view" pocitac
nezobrazi).
Taky funguje smbfs - cimz je mozne si pripojit (namontovat) disk sdileny na
jinem Win95-PC.