Acrobat & Netscape

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 23 19:48:15 CET 1998

On Mon, 23 Feb 1998, Hanus Adler wrote:

> je k tomu potreba spustit nejaky skript, ktery se dodava s acrobatem --
> je to /usr/local/Acrobat3/Browsers/netscape

Ten script spusta netscape tak ze mu nanuti plug-in. To sa mi prilis nepaci,
lebo by to znamenalo, ze pre kazdy plug-in by som musel spustat netscape
inym skriptom.
S netscape 4.04 mi funguje plug-in pre acrobat "normalnym" sposobom. Staci
nakopirovat, alebo ja mam len symbolicky link
ln -s /opt/Acrobat3/Browsers/intellinux/nppdf.so $MOZILLA_HOME/plugins/.

A netscape si ho najde pri starte. Potom ho este treba zapnut v
Edit/Preferences/Navigator/Applications/Portable Document Format.
(Zaskrtnut volbu Plug In).

Potom by sa mal pri volbe Help/About Plug-ins zobrazit takto:

			nppdf.so

Mime Type		Description	 Suffixes	Enabled
application/pdf	Portable Document Format   pdf		  Yes

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones