Linuxove noviny: vyhodnoceni ankety (formaty)

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Úterý Únor 24 09:54:29 CET 1998

>Naopak. Od te html podoby se *chce* aby byla odlisna od tech
>ostatnich. Nema tam co byt zachovana graficka podoba cehokoliv. Maji
>tam byt zachovany pouze odstavce, nadpisy etc. Je to kvuli prohlizeni
>na textove konzoli. (Prece nebudu kvuli linuxovym novinam poustet Xy?)

Ja zase rikam. Proc html podobu ochuzovat o grafiku ? Xy se prece
poustet nemusi. Lynx obrazky proste nezobrazi.

Ale musi si pri navrhu myslet na to aby to slo v pohode precist i
lynxu a nesnazit se delat nejake finty pomoci prazdnych obrazku,
tabulek, ramu a ostatnich vymozenosti.

Rad bych si to zkusil, ale bohuzel nemam dostatek casu to delat stale.
Proto bych chtel Pavla Janika poprosit zda by mohl vystavit cast
zdrojaku (treba prvni stranku) linuxovych novin na ftp.

Mozna by si to radi zkusili i ostatni. Potom se treba najde i par
lidi, kteri to budou schopni a hlavne ochotni delat.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Jeremenkova 42