Chyba pri kompilaci gtk

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Úterý Únor 24 10:26:30 CET 1998

On Tue, 24 Feb 1998, Pavel Voch wrote:

Ahoj,

> mam problem pri kompilaci gtk 0.99.3 (ale delalo mi to i u 0.99.2).
> Vsechno probehne v poradku az na konci se objevi:
>
> gcc -g -O2 -DNDEBUG -Wall -DUSE_XIM -o .libs/testgtk testgtk.o -Wl,-rpath
> -Wl,/usr/local/lib .libs/libgtk.so -Wl,-rpath -Wl,/usr/local/lib
> ./gdk/.libs/libgdk.so -L/usr/X11R6/lib -lXext -lX11 -Wl,-rpath
> -Wl,/usr/local/lib ../glib/.libs/libglib.so -lm
[...]
> Je to sice pri az pri kompilaci testgtk.o takze se to podari nainstalovat
> nicmene kdyz kompiluju gimp tak to dopadne stejne. Nevi nekdo cim to je?
> RedHat 4.2. Jadro 2.0.30.

Problem je asi v tom, ze ste upgradovali libc a v /usr/lib mate link na
staru zdielanu kniznicu.
Staci zmenit link /usr/lib/libc.so aby smeroval na spravnu kniznicu v
/lib/.

V starsej libc boli iscw* makra , v novej su to uz funkcie.

Dufam ,ze to pomoze.

Ahoj,
Stevo.

---
Ondrejicka Stefan    <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11 ,917 08 Trnava ,Slovakia
http://www.idata.sk/~ondrej/