pozadavky Linuxu na zelezo

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Úterý Únor 24 14:17:29 CET 1998

kebrle.jan na nex.tel.cz writes:

> 	takze mi v tomto pripade doporucujete jinou platformu? (aplha ci
> neco podobneho?)

Me osobne to bez znalosti aktivity uzivatelu a narocnosti aplikaci na
systemove zdroje pripada jako vesteni z kristalove koule. Zatizeni
bych si napred overil s mene uzivateli na nejakem mene vykonnem
stroji, a pak bych teprve delal zavery. Obvykle se tim aspon pozna,
jestli "bottleneckem" je CPU nebo disky.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR