kopie e-mail jinnemu uzivateli

Úterý Únor 24 15:47:34 CET 1998

On Tue, 24 Feb 1998, Jindrich Matuska wrote:

> Potreboval bych poradit zda je mozne nejakym jednoduchym zpusobem
> zajistit posilani kopii dorucenych zprav jednoho jedinneho uzivatele
> jinnemu uzivateli
>
> Predem dekuji
>               Jindrich Matuska

Rekneme ze chceme postu uzivatele user1 kopirovat jeste uzivateli
user2 na nekde.jinde. Napada me reseni bud pomoci /etc/aliases, asi takto:

user1:	user1, user na nekde.jinde

nebo pomoci .forward v adresari uzivatele user1:

user1
user na nekde.jinde

S tim ze pokud se to da do /etc/aliases, uzivatel tomu nezabrani, pokud se
to da do .forward tak si to ten uzivatel muze menit.

Leos Bitto