Problem s pameti

Klicka Jan klicka na mmp.plzen-city.cz
Úterý Únor 24 15:58:31 CET 1998

> Mam problem ( kdo by v dnesni dobe nemel).
> Vytvoril jsem program v C.
> Odladil na Linuxu (RH 5.0, Kernel 2.0.32) a chodil.
> Potom jsem to prenesl na Sun (System V 4.0) zkompiloval a ...
> nechodil.
> Pise "Segmentation fault ... "
>
> Kdo dela s tou pameti chybu? Ja, Linux nebo ten Sun?

Vy, samozrejme ... ;-)). Zkusil bych na tom Sunovi dumpnout core a potom
vyzdimat z gdb, kde to spadlo. Ze svych programatorskych zkusenosti Vam
muzu poradit jenom "to muze bejt skoro vsude" (hlavne takovy veci jako
derefernce pointeru + velikosti jednotlivych typu, proste fsecko, co se
blbe hleda).
						Honza "Uzel" Klicka

P.S. Panove, nestalo by za to otazku tohohle druhu zahrnout do FAQ? Je
to takovej evergreen ....