Problem s pameti

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Únor 24 18:58:31 CET 1998

On Tue, 24 Feb 1998, Pavel Pecina wrote:

> OK. OK.To je mi jasny. Ale proc to v Linuxu projde a na tom Sunu ne?
> Linux si to mene hlida, ci co?

No linux na PC je 32 bitovy(int = 16 bitov), Solaris na ultre je 64
bitovy(int = 32 bitov). Linux na PC ma ine velkosti stranok v pamati ako
Solaris, Linux ....
Proste dovodov je vela. Kompilator na SUNe moze v pamati inac usporiadat
premenne ako gcc na linuxe. Tak sa pri nevhodne napisanom programe stane, ze
na linuxe premenna ukazuje do vnutra datoveho segmentu programu (ona tam
sice nieco moze prepisat, ale pokial sa  povodna hodnota uz nepouziva, program
bezi bez chyb) ale na SUNe uz ukazuje mimo oblast patriacu programu.

			jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones