egcs-1.0.1; gcc-2.8.0

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 24 19:55:51 CET 1998

Karel Gardas <gardask na alpha.inf.upol.cz> wrote:

:  Rad bych se zeptal na nazor uzasniku teto konference na kompilatory
: zminovane v $subj. Potrebuji kvalitni kompilator c++ a gcc-2.7.2.3 mi
: vyhovuje jen castecne.

C++ projekt s rozsahom nieco vyse pol miliona riadkov kodu vyzadoval
pri prechode z 2.7.2.1 na egcs 1.0.0 minimalne mnozstvo zmien (praca
tak na pol dna), pricom vsetky boli zapricinene nie celkom korektnym
kodom. Jednu taku templateovu konstrukciu, ktora v 2.7.2 presla, egcs
ocenil aj internal errorom.

Podobne mi reprodukovatelne pada 1.0.1 doma na ktoromsi subore (tusim)
z dosemu, cize v obycajnom C kode.

Kvoli prenositelnosti (potrebujeme 3 platformy) a stavu kompilatorov
v case zaciatku projektu ale nepouzivame exceptions a templates len
v jednoduchej forme bez nejakych divocin - ak su Vase problemy s 2.7.2.3
tohoto druhu, tak rozdiely neviem posudit.

Celkova pouzitelnost sa mi zda rozumna, pre production environment by som
ale pockal na dalsiu verziu - verzie s nulou v minor cisle mavaju svoje
problemy.

Zdravi
--
					Stano