Disklesy

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Únor 25 16:33:56 CET 1998

On 25 Feb 98 at 14:57, Smolik Daniel <linux na muni.cz> wrote:

> Bez problemu pouzivame bezdiskove X-terminaly. Pokud potrebujte Bootrom,
> da se to zaridit.

   Resil nekdo autentifikaci uzivatelu pri prihlasovani, aby bylo
mozne udrzovat informace o uzivatelich pouze na centralnim stroji,
nebylo nutne zpristupnovat primo /etc/passwd (shadow) treba pres NFS
a aby prihlasovaci hesla nebehala siti mezi stanici a serverem bud vubec
nebo aspon nezasifrovana? Asi to umi AFS - ma s nim nekdo zkusenosti pod
Linuxem, nebo je nejake lepsi/jednodussi reseni (asi by stacil login
ponekud zkrizeny s ssh).

                                                           S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-5352-371   Fax: +420-48-5352-229