zatvrdnuti systemu Slackware 3.3

Tomas Rezek linux na altamira.asu.cas.cz
Středa Únor 25 20:04:25 CET 1998

Dobry vecer,

jsem naprosto zdesen: vcera a dnes se mi zhroutil bez sebemensiho varovani
system. Po tvrdem resetu zase nabehl, tak jsem se pokazde jal zkoumat
hlasky v log-souborech. Nikde nic, ani stopa, naznak...

Kdyz jsem k tomu v obou pripadech prisel, pocitac na nic nereagoval a
svitila trvale kontrolka disku.

Je to Slackware 3.3 s jadrem 2.0.30, tim standardnim, co bylo v
distribuci. Stroj je stroj MB Gygabyte s on-board Aha 2940 UW, na nem
dve CPU Intel P150, ale samozrejme s mym jadrem bezel jem jeden. Disk je
IBM 4 GB UW, pri bootu se k disku hlasi:

Feb 25 18:44:02 altamira kernel: scsi0 : Adaptec AHA274x/284x/294x
(EISA/VLB/PCI-Fast SCSI) 4.0/3.2/4.0
Feb 25 18:44:02 altamira kernel: scsi : 1 host.
Feb 25 18:44:02 altamira kernel: scsi0: Target 0, channel A, now
synchronous at 10.0MHz, offset 8.
Feb 25 18:44:02 altamira kernel:   Vendor: IBM       Model: DCAS-34330W
Rev: S61A
Feb 25 18:44:02 altamira kernel:   Type:   Direct-Access
ANSI SCSI revision: 02
Feb 25 18:44:02 altamira kernel: Detected scsi disk sda at scsi0, channel
0, id 0, lun 0

Nevim si vubec rady. Ze by pamet? Nebo konektor SCSI? Se systemem nebyly
drive zadne potize, zadne zmeny jsem posledni dobou nedelal. Prosim o
radu. Dekuji.

(Ty zmeny jsem delal: pred dvema dny jsem stroj prenesl do vedlejsi
kancelare. Vic ale nevim.)

Tomas Rezek

--