zatvrdnuti systemu Slackware 3.3

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Únor 26 08:53:17 CET 1998

----------
> Kdyz jsem k tomu v obou pripadech prisel, pocitac na nic nereagoval a
> svitila trvale kontrolka disku.

To se mi stava, kdyz pripojim zarizeni na externi konektor a zapomenut vypnou na
radici terminaci. Ale to u tveho radice asi nehrozi, protoze je asi dvoukanalovy,
a kdyz ne, tak to umi poznat sam.
V kazdem pripade bych zkontroloval, jestli souhlasi nastaveni radice a disku,
napr. parita (doporucuji zapnout), prenosova rychlost (to by se meli umet
domluvit mezi sebou radic a disk sami), synchronni prenos (tady pozor, jeden
z nich - doporucuji radic - by mel synchronni prenos iniciovat a ten druhy - v tomto
pripade disk by mel poslouchat a nesnazit se nic iniciovat), no a hlavne zkontroluj,
jestli mas oba konce sbernice spravne zakonceny a jestli mas vic zarizeni,
tak ty co nejsou na konci, nesmi byt zakonceny.
Vetsinou toto pomuze.

> Je to Slackware 3.3 s jadrem 2.0.30, tim standardnim, co bylo v
> distribuci. Stroj je stroj MB Gygabyte s on-board Aha 2940 UW, na nem
> dve CPU Intel P150, ale samozrejme s mym jadrem bezel jem jeden. Disk je
>
> (Ty zmeny jsem delal: pred dvema dny jsem stroj prenesl do vedlejsi
> kancelare. Vic ale nevim.)
To by mohlo ukazovat na nejaky konektor, ale nevim. Neuvolnil se nejaky jumper?
Napriklad od povoleni zakonceni (terminace) - viz vyse.
Ahoj.

That's all, folks.
Robert Follner, ICL Brno