Adabas & Linux & www

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Čtvrtek Únor 26 09:48:55 CET 1998

Petr Skoda pise:

> Pokud si netroufnete to poslat do konference (jde preci o Linux-
> specifickou zalezitost - Adabas pro Linux je samostatne CD) tak udelejte
> jeste cc: na me.  Diky

Tuhle jsem sledoval na news ( Adabas ) docela velkou flamewar o tom, jak
si jeden uzivatel ADABAS/D pro Linux stezoval, ze ta komponenta webdb
nestiha pri vetsi zatezi vyrizovat dostatecne mnostzsvi pozadavku a ze
neumerne zatezuje procesor. Co je na tom pravdy, nevim.

Martin Kokes
--
|Martin Kokes        QQQQ                     ll ll        |