Problemy s konfiguraci xkb

Smid Jiri SMIDJ na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Únor 26 10:41:10 CET 1998

	Pokousel jsem se nastavit si klavesnici pod XFree podle svych predstav
 a narazil jsem na tyto problemy. (RH 5.0)

1. nefunguje mi znak section (paragraf)
   vynatek z konf. souboru :

   key <AC11> {
        [      apostrophe,       quotedbl       ],
        [         section,         exclam       ]
        };

   Vsechny ostatni znaky na klavesnici funguji, jen section ne.

2. Chtel jsem, jako Compose key pouzit Caps Lock a puvodni funkci Caps_Lock
   nahradit kombinaci Shift+Caps_Lock. Pokousel jsem se to udelat nasledujicim
   zpusobem:

    key <CAPS> {        [ Multi_key,Caps_Lock               ]       };
    modifier_map Lock   { Caps_Lock };

   Pri stisku Caps_Lock vsak dojde nejen ke kompozici, ale zafunguje i Lock.

							Marqart
							smidj na cs.felk.cvut.cz