omezeni rychlosti ethernetu

Stefan Simko Stefan.Simko na Slovakia.EU.net
Čtvrtek Únor 26 13:32:01 CET 1998

ahoj,
o tom co napisal kolega Ondrejicka by som sa rad pobavil,  totizto shaper pouzivam
dost extenzivne
1) ja to nahadzujem nejako inac, najprv dam
ifconfig eth0
route add blabla dev eth0 metric 1 #aby routoval cez shaper device nie priamo cez
eth0
shapecfg
blablabla
ifconfig shaper0
route add blabla dev shaper0

kym som tam nedal tu metriku tak to vlastne neslo cez ten shaper

2) teoreticky sa da shapovat obidvoma smermi , v dokumentacii je napisane, ze mozes
pouzit patch podla ktoreho routujes podla zdrojovej adresy, a naozaj som to v 2.1
kerneli niekde videl (uz neviem presne meno optionu)

3) s pomocou 2) a viacerych shaper devicov by sa dala spravit taka finta, ze by si
obmedzoval traffic k jednemu uzlu ethernetu a stacila by ti len jedna karta

inac odporucam do shaper.c dopisat viac devicov, standardne su tam len 4

Stefan