Podivne vraceny e-mail

Čtvrtek Únor 26 15:44:26 CET 1998

On Thu, 26 Feb 1998, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> To neni nic divneho, to mi chodi z telekomu furt, proste exchange.
> Je to dano tim, ze server misto toho, aby posilal chybu jen na adresu v
> hlavicce uvedenou v errors-to, posila chyby na vedomi i puvodnimu
> uzivateli. Nezbyva nez to ignorovat a tesit se, ze listserv zavadnou

MTA ma nedorucitelne maily vracet na "obalkoveho odesilatele" (envelope
sender). Sendmail umi "Errors-To", ale v zadnem RFC takova vec AFAIK neni
popsana. No, aby to bylo zajimavejsi, tak MTA "velkych jmen" (treba ccMail
a asi to dela i M$ Exchange) s oblibou vraceji maily na adresu uvedenou ve
"From". Zastrelit je malo.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]