respawning v initu....

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 26 16:10:29 CET 1998

On Wed, 25 Feb 1998, David Rohleder wrote:

> BTW: urcite je tu nekdo, kdo dela u pocitace s terminaly. Jak to
> resite, kdyz je terminal vypnuty?

   Jako terminal pouzivam starsi 386SX pripojenou nullmodemem. Pripojuji
ji jen prilezitostne, ale s podobnou hlaskou (hlaskami) jsem se jeste
nesetkal.
   V inittab mam misto getty pouzity mgetty s prislusnymi parametry.
Presne sij je nevzpomenu (pocitac je doma). Tusim, ze je tam napsane
' -k' (jako nullmodem) rychlost ' 58200' a zarizeni ' /dev/ttyS1' (vse
bez zaruky).

   Zkuste tedy nahradit getty mgetty, treba to pomuze.

                     Uzivejte dne
                                       Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na fi.muni.cz>
"Za prostor a cas neodlozene v satne se neruci"