(Fwd) Pomoc pri instalaci pres FTP

ing. Josef Svejda svejda na tcioptics.cz
Čtvrtek Únor 26 18:05:58 CET 1998

Vcera jsem sem posilal tento dotaz - doslo to? Zatim jsem nevidel
zadnou reakci.

------- Forwarded Message Follows -------
From:          Self <M_OPTIKA/ADMIN>
To:            linux na muni.cz
Subject:       Pomoc pri instalaci pres FTP
Date:          Wed, 25 Feb 1998 12:25:41

Jsem naprosty zacatecnik a prosim o pomoc:

Pokousim se instalovat RedHat Linux pres FTP a pri stahovani comps to
hlasi chybu "Error setting remote server to passive mode". Pritom
hdlist to stahne v poradku (aspon se tak tvari). Kdyz si stahnu
soubory z FTP rucne na HD do adresare redhat/base, tak se to zacne
instalovat OK, ale samozrejme zacne rvat, ze nema RPMS (co ja vim, co
vsechno je potreba k te instalaci?). Nevite nekdo, v cem je chyba?
Dela mi to u tri ruznych FTP serveru, vcetne ftp.redhat.com.
Podotykam, ze je to spojene pomoci WinProxy.

Dik za info

Sincerely

ing. Josef Svejda
economic department manager

Meopta - optika, a.s.
member of TCI group
tel: +420-641-206582
fax: +420-641-204729
mobil: +420-603-482776
Urgent messages you can send to josef.svejda na sms.paegas.cz
or you can use http://sms.paegas.cz/wwwsms/send.msql
(message limited to 160 characters!)
(delivery not guaranteed, please send the message
to my regular e-mail, too)