(Fwd) Pomoc pri instalaci pres FTP

ing. Josef Svejda svejda na tcioptics.cz
Čtvrtek Únor 26 18:56:44 CET 1998

> Faktem je ze pri instalaci RedHatu pomoci ftp instalacni program pouziva
> tzv. "passive connecions" aby se vyhnul pripadnym problemum s firewally.
> Ze by WinProxy nezvladala pasivni FTP mod? Muzete to vyzkouset treba
> radkovym ftp z nejakeho jiz funkcniho systemu. Zkuste se pres tu WinProxy
> nalogovat treba na ftp.redhat.com a dejte prikazy passive a dir. Pokud
> tto dopadne nejak takto:
>
> ftp> passive
> Passive mode on.
> ftp> dir
> 227 Entering Passive Mode (199,183,24,226,119,243)
> [...]

Zkousel jsem prikaz passive, ale ani FTP z w95, ani z Linuxu ho
nezna (ani primo bez proxy). Nema to tedy byt jinak?

Sincerely

ing. Josef Svejda
economic department manager

Meopta - optika, a.s.
member of TCI group
tel: +420-641-206582
fax: +420-641-204729
mobil: +420-603-482776
Urgent messages you can send to josef.svejda na sms.paegas.cz
or you can use http://sms.paegas.cz/wwwsms/send.msql
(message limited to 160 characters!)
(delivery not guaranteed, please send the message
to my regular e-mail, too)