Pomerne zajimavy GPL program ... (forwarded message)

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Čtvrtek Únor 26 19:11:17 CET 1998

uz to testuju a vypada to bozsky, akorat nevim, jak se dostanu z linuxu
k pocitaci, kterej ma nainstalovanej tenhle soft.
ale vypada to bozsky a je to i jednoduchy na ovladani., jenom bacha,
nezkousejte si to pustit sam na sebe. to se potom zacykli :(
Mort