Quake II (bez CD)

Čtvrtek Únor 26 21:59:40 CET 1998

On Thu, 26 Feb 1998, Snek wrote:

> ALE JDE TO I BEZ ORGINALNIHO CD !!!
> Mam tam misto nej zvukove CD a cele to poustim z HDD :-)
> Orginalni CD se uplatni schovane ve stole :-)
>
> #!/bin/sh
> #QUAKEII z HDD bez orginalniho CD-ROMu
> :
> :
>        # create and mount dummy cd
>      mkdir $TMP/quake2_cd
>      echo > $TMP/quake2_cd/quake2.exe
>      mkisofs -o $TMP/quake2_cd.iso $TMP/quake2_cd
>      mount $TMP/quake2_cd.iso $TMP/quake2_cd -o loop

Jo jo, to je presne to co jsem myslel. Proste loopback to jisti. ;-)
Nechtel jsem to do konference napsat takhle primo, protoze bych mohl
byt obvinen z pobizeni k piratskemu instalovani. ;-)

Ja navic jeste quake spoustin s parametrem -nocdaudio, aby si nestezoval
ze nemuze hrat hudbu z CD (ale to uz je jen kosmeticka zalezitost).

Leos Bitto