Pomala odezva

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Únor 27 10:01:09 CET 1998

Zdenek Pytela wrote:

>         Jakymi problemy konkretne? Tento stroj je lokalnim name serverem.
> A proc pri prihlasovani, kdyz se neprovadi nic sitoveho, aspon o tom nevim?
> Zadne nfs, zadne spousteni vzdalenych programu, zadny automount.

OK, prehlednul jsem, ze to dela i na konzoli. Ale napr. IRIX mi
to delal i na konzoli - co na te siti hledal, nevim, asi ostatni
IRIXy. Problem byva zpusoben tim, ze neni dostupne DNS - at uz z
jakehokoliv duvodu. BTW: nedaval jsi tam nahodou v tu jistou
dobu NIS nebo pam?

					Edheldil