Pomala odezva

Pátek Únor 27 18:48:05 CET 1998

Zdenek Pytela pise:
	Diky i za rady, ktere podle vas mozna nesouvisi. Problem bych trochu
upresnil:
	Dlouha odezva je predevsim na konzoli, a to mezi zadanim hesla a
promptem shellu, a to ted pokazde. Nic podezreleho krome vicereho otvirani
/etc/passwd jsem pomoci strace nevidel, ale prochazet tisice radek volani
knihovnich funkci neni moje obvykla cinnost, takze nevim, jak hledat neco
podezreleho.
	Pri telnetu nebo pop3/imap spojeni je pomala prvni odezva, pote
prakticky vzdycky vse probehne hned.
	K dalsim pripominkam:
- sitova karta urcite neni nastavena do promiskuitniho modu
- twistovy kabel je pripojen
- server je na samostatnem segmentu primo v ATM
- hledat chyby v siti pomoci tcpdump i netwatch jsem zkousel, a nic
- disky jsou SCSI, takze hdparm mi nepomuze. iozone i bonnie pro vsechny disky
  oznamily hodnoty 2 az 3 MB/s pro zapis a 3 az 5 MB/s cteni, to vzdy pro
  soubory mnohem vetsi nez cache. Nic extra, ale zadna katastrofa.
Takze porad nic nevim.

--

--Zdenek <pytela na phil.muni.cz>