pozadavky Linuxu na zelezo

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Únor 27 20:34:43 CET 1998

kebrle.jan na nex.tel.cz píše v článku
<D6F86478F51DD11186D9002048080DC33FEAD6 na NT001>?
> struktura site bude vypadat nasledovne:
>
> jedna se o deset siti, z toho jsou dve postavene na 100 ethernetu,
> ostatni jedou na 10 ethernetu. Kazda z techto siti bude pripojena k
> serveru pevnou linkou o rychlosti max
> 1 Mbitu/sec,
> bude to v tomto pripade stacit?
> Jan "Mort" Kebrle

Ja se domnuvam ze asi ano zalezi i natom jak budou rozlozeny pocitace na
techto sitich.
Dale je mozno system doplnit dalsim pocitacem a ne nej prevest cast prace
(nektere programy) zavest distribuovanou sit. Ale je to jenom odhad.
Prevedenim na jinou platformu moc neziskate.
Mame SUN a ICL 6000 (take Linux samozrejmne) a take to neni velka slava. U
ICL jsou problemy s pretizenim site. Ze se ptam Kcemu to bude slouzit?