Regulerni vyraz

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Leden 1 02:06:08 CET 1998

On Thu, Jan 01, 1998 at 01:29:31AM +0100, Michal Krause wrote:

> potreboval bych najit regulerni vyraz pro libovolny pocet vsech znaku vcetne
> noveho radku, tedy aby pasoval na nasledujici:
>
> "abcdef"
> "abc\ndef"
> "ab \n\r c \t def"
>
> Zkousel jsem [.\n]* nebo (.|\n)*, ale nefunguje mi to (v Perlu). Mozna proto, ze
> to pouzivam na dokumenty porizene ve Win95, ale zkousel jsem zahrnout i znak
> return (\r) a nic.

Tusim ze v Perlu je potreba pouzit nejaky modifier /m (jako mulitline),
jako ze hledany vyraz muze presahovat hranice radku.

Informace nemusi byt korektni, vzhledem k 0.5l ginu a nepritomnosti Perl
Reference Handbook, v kazdem pripade vse nejlepsi do noveho roku.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/