BigBrother (monitoring site)

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Čtvrtek Leden 1 01:25:41 CET 1998

Nejprve preji vsem linuxakum stastny Novy rok !!

a pokracuji dotazem:

Pri prohlizeni starsich cisel LinuxJournalu jsem narazil na clanek
o monitorovacim softu BigBrother (LJ, August 97, str.54).
Prislusne http://iti-s01.iti.qc.ca/users/sean/bb-dnld/ . Docela
se mi to zalibilo i stahnul jsem a zacal instalovat. Avsak nejak
jsem pri konfiguraci "zabloudil" (nemuzu nikde najit, v kterem
souboru se konfiguruji mistni adresy. Stale se to snazi napojit
nekam do sveta). Takze bych se chtel zeptat, zda tento
soft nekdo pouziva a byl by ochoten se se mnou o zkusenosti
podelit. Nebo zda existuje nejaky jiny monitorovaci soft s vystupem
do HTML (male nasazeni - 3 servery, 1 router, 5 gateway)

A jeste bych chtel podekovat - pred casem se zde nekdo zminil
o programu webmin - vyzkousel jsem a velice se mi to zalibilo.
Dnes uz mi bezi na vsech trech serverech. Dokonce jej lze spustit
2x - jednou s plnymi funkcemi (pro mne) a jednou na jinem WWW
portu pouze s funkci pro zakladani a ruseni uzivatelu (staci
smazat podadresare s nevyuzivanymi funkcemi). Samozrejme
se musi spoustet ze dvou ruznych adresaru.

Dekuji za kazdou radu a jeste jednou preji Vse nejlepsi do Noveho roku.

Martin Patka                      network & server administrator
                   http://linux.mikroservis.cz
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin