ncptools a MARS_NW v RedHatu 5.0

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Leden 2 09:25:15 CET 1998

Dobry den,
  rad bych se zeptal na nekolik snad malickosti k subjektu.
Nainstaloval jsem RH 5.0 a vse k IPX co tam je.
Presto napr. k nekterym programum ncptools nejsou man stranky
( napr. nwauth a asi jeste jeden).

BTW: jeste trochu mimo k tem man strankam. Stejne tak nemam
	man stranku k diff prestoze tusim v man strance u patch je
	SEE ALSO: diff

Pri povozu file serveru MARS_NW se mi cela konfigurace ( dodam, ze
i bez jakychkoli mych zasahu tj. default) jevi jako nestabilni
i kdyz alespon z pocatku funkcni, ale s dost neprijemnymi efekty.
Mate s tim nekdo zkusenosti?

Jako priklad by slo uvest:

- po nejake dobe intenzivniho pouzivani prikazu z MARS_NW ( jako treba
slist atd.) prestane MARS_NW odpovidat a klient hlasi Unknown Error.
Jiz existujici NCP spojeni jsou nadale funkcni

- pri pouziti programu nwrights na disk MARS_NW jsou mi vypsana
pristupova prava, ale pokud udelam toto:

ncpmount /mnt
nwrights /mnt

zriti se NWCONN a zacne vypisovat hlasky typu NWCONN PANIC
diky cemuz postupne vycerpa veskere misto na disku zapisem do log
souboru. Veskera NCP spojeni vyjma tohoto ( tj. v tomto
pripade /mnt) jsou nadale funkcni a lze vesele mountit dalsi adresare,
MARS_NW tj. samotny timto neni ovlivnen.

Mate nekdo obdobne zkusenosti na jine distribuci nebo verzi Linuxu (
RH 4.2, Debian ?) tj. premyslim zda to bude efekt prechodu na glibc nebo
ne :-(

BTW: Jake mate zkusenosti se vsemi parametry prikazu ipx_configure
nastavenymi na ON v sitich, kde se bezne pouziva Windows95 _NEBO_
WindowsNT ?

S pozdravem
   Petr Snajdr