DOOM for Linux - source

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Leden 2 10:34:25 CET 1998

Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>         minuly rok jsem se pobavene dival do distribuce RedHatu, kde
> v doom*.src.rpm byla binarka DOOMu a rikal jsem si co by tam taky melo
> byt jineho, kdyz ID Software asi source neuvolni ( BTW:i kdyz to jmeno
> souboru, ze ? ;-))). Svete div se ID nakonec src. uvolnili, ale az ted

Ahoj,

pokud by to nekdo chtel kompilovat, budete muset opravit jednu
chybu v i_video.c, kde se chybne includuje errnos.h misto
errno.h, a mozna v Makefile, kde linkuji jakousi knihovnu nsl,
kterou nemam. Jinak to kompiluje v poradku, a funguje bez problemu
- dokonce i se zvukem. Jinak uz jsem videl i nejaky patch  pro
xservery s vice nez 256 barvami.

					Edheldil