Proxy Squid+ftpget a jak nanej?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na ns.somi.sk
Pátek Leden 2 15:41:41 CET 1998

:> > Mohl by mi nekdo poradit jak se dorvat pres proxy Squid+ftpget
:> > na internet a normalne pouzivat ftp? Dosud to umim pouzit jen pres

bohuzial .. squid a normalne ftp Ti pracovat nebudu .. skus sa niekde
pozriet po fwtk (firewall toolkit ) .. ta ftp-proxy co je v baliku je presne
to, co by si potreboval ..

ad. pavuk: je to sice pekna vec .. ale makefile je spraveny dost nanic ..
aj ked musim uznat ze po nejakej polhodine som to skompiloval .. kazdopadne
je to vyborna vec ( aj ked to nepouzivam ) , len treba dotiahnut distribuciu
..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying