Regulerni vyraz

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Leden 2 17:51:24 CET 1998

> Cau vsichni,
>
> potreboval bych najit regulerni vyraz pro libovolny pocet vsech znaku vcetne

		Regulerni regularni.

> noveho radku, tedy aby pasoval na nasledujici:
>
> "abcdef"
> "abc\ndef"
> "ab \n\r c \t def"
>
> Zkousel jsem [.\n]* nebo (.|\n)*, ale nefunguje mi to (v Perlu). Mozna proto, ze
> to pouzivam na dokumenty porizene ve Win95, ale zkousel jsem zahrnout i znak
> return (\r) a nic.

Nejjednodussi je asi dat tomu matchovani parametr /s, ktery zajisti,
ze tecka bude matchovat i newline, cili /.*/s. Pokud si chcete byt
opravdu opravdu jisty, tak man perlre radi /[\000-\377]*/. A jinak na
/(.|\n)*/ taky nevidim nic zavadneho.

Doufam, ze to pomuze.

                   I can take or leave it if I please