Regulerni vyraz

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pátek Leden 2 18:39:33 CET 1998

> *** Diky, uz jsem to rozchodil. Aby to fungovalo fakt spolehlive, je treba
> dat /.*?/s. Ten otaznik zpusobi, ze najde nejkratsi mozny retezec, ktery
> pasuje. Jinak to dela kraviny. Ale funguje to az od PERLu 5.000 (myslim).

Ne. Nejkratsi mozny retezec, ktery pasuje, je prazdny retezec,
prectete si man perlre. Netusim, proc Vam to chodi, ale timhle to
opravdu neni.

> Jo a (.|\n)* nefunguje proto, ze to asi znamena bud libovolne mnozstvi
> libovolnych znaku nebo libovolne mnozstvi koncu radky a ne libovolne mnozstvi
> cehokoliv.

Ne. Znamena to libovolne opakuj nasledujici vec: bud cokoli nebo
newline. Chovani, ktere jste popsal Vy, popisuje regularni vyraz

(.*|\n*)

Doufam, ze to pomuze.

                   I can take or leave it if I please