Dokument o TCP/IP (cesky)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 3 15:41:10 CET 1998

   Datum: sobota, 3.ledna 1998 14:37:24 +0100 (MET)
   Odesilatel: Michal Safranek <SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz>

   > Chtel bych se zeptat, jestli je mozne sehnat nejaky podrobnejsi
   > dokument o TCP/IP (nemyslim dokument typu co je IP adresa) :)
   > ve kterem by byly dopodrobna rozebrany vsechny vrstvy.

Samozrejme, napr. vydavatelstvi Kopp (http://www.kopp.cz) vydalo dve
knihy:
	Prakticky uvod do TCP/IP (ISBN 80-85828-18-9)
	Internetworking pomoci TCP/IP (ISBN 80-85828-09-X)

Osobne doporucuji spise tu druhou.

Dalsi knihou je cesky preklad "bible" unixoveho sitoveho programatora
- knihy UNIX(r) Network programming od W. Richarda Stevense, kde je
TCP/IP venovana podstatna cast. Bohuzel nevim, kdo to prelozil
(Science?), ale jiste to najdete v kazdem slusnem pocitacovem
knihkupectvi (mozna i v nejakem virtualnim knihkupectvi...).

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz