2x FTPd na 1x Linux ?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Leden 3 15:31:08 CET 1998

   Datum: sobota, 3.ledna 1998 14:34:10 +0100 (MET)
   Odesilatel: Michal Safranek <SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz>

   > chtel bych se zeptat, jestli je mozne provozovat 2 zcela oddelene FTPd
   > na jednom stroji s vice IP adresama ?

Samozrejme, pokud byste chtel vedet i jak na to, prectete si
miniHOWTO, ktere se jmenuje Virtual-wu-ftpd. Jiste vite, kde to
najdete, pokud ne, tak na (ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/doc/.....).

Dokument popisuje, jak opatchovat wu-ftpd, aby poskytoval na vice IP
adresach ruzne ftp stromy. Neni to sice presne to co jste chtel (dva
FTPd), ale jiste Vam to pomuze. Videl jsem uz myslim nekde i RPM a deb
package takoveho demona.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz