Ceske fonty ma konsoli

Martin Kula martin.kula na usa.net
Neděle Leden 4 12:16:25 CET 1998

Michal Rada wrote:

>   Nainstaloval jsem si balik cs-tools z ftp.muni.cz v linuxu RH-5.0.
> Vse chodi bez problemu. Vadi mi jenom, ze kdyz dam
>   /usr/bin/setfont lat2-08.neco  tak v tom fontu patrne neni tak
> uplne vsechno, takze napriklad cary v Midnight Commanderu jsou
> nejake protivne znaky. Nema nekdo k dispozici nejaky font, ktery ma

Dobry den !

Cetl jsem tady nekolik odpovedi tykajicich se specialnich
fontu kvuli rameckum pro MC .  Ja to mam u sebe vyreseno takto :
(rc.local)
setfont -u lat1.uni   lat2-16.psf

Apropo nevi nekdo nahodou o souboru "lat2.uni".

Druhe reseni je pomoci premapovani obrazovky
mapscrn  filemap
ale napsat mapovaci soubor je dost pracne
Pokud by mel nekdo zajem mam takhle vyresenou cestinu
pro PC-Latin2 na linuxu (vcetne klavesnice).

   Martin Kula