Nastaveni zhasinani obrazovky...

Michal Svec rebel na mail.kolej.mff.cuni.cz
Neděle Leden 4 17:14:30 CET 1998

On Sun, 4 Jan 1998, Martin Kula wrote:

> Odpoved  Michala Kocera je skoro vycerpavajici
> Jen poznamka k rezimu off na textove konzoli (vt) :
> Nastavenim setterm -powersave on se aktivuje vypinani jen
> do rezimu suspend .
> Rezim OFF se aktivuje pomoci ESC sekvence "ESC[14;cislo]"

Mozna by bylo lepsi napr. "setterm -blank 10 -powersave on -powerdown 5",
coz nastavi vypinani do STANDBY za 10 minut a pote za 5 minut do OFF.

Mel bych take nekolik otazek:
 Da se nejak nastavit, na jake udalosti se bude probirat? Napr. by se mi
hodilo, aby se neprobiral pri pohybu mysi.
 A jeste by me zajimalo, jak je to s USER SUSPEND signalem. Nejsem si
jist, ze je to zrovna to co myslim, ale chtel bych neco takoveho, abych
mohl nejakym programem pocitac prevest do SUSPEND stavu roznou a ne az za
nejaky cas.

Michal