Averze k info (Re: manpage)

Jan Serak xserak na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 5 07:45:14 CET 1998

Pavel Machek wrote:
> Je to chyba. K diff sice man page neexistuje, ale existuje k nemu
> info. (A stejne, info se mi vubec nelibi). Mozna by byla dobra vec
> (tm) vyrobit z infa man page pro diff.
>
>                                                         Pavel

Ja nevim proc se info setkava s takovym odporem. Ja jsem jej parkrat
uz pouzil a shledal jsem, ze je skoda, ze neni cely /usr/man preveden
do texi. Prohlizeni stranek v podstate stejne jako prohlizeni manu
nejakou starou verzi more (dalsi stranka <mezera>, skok na zacatek
<b>) s tim rozdilem, ze info umi skakat pres hypertextove odkazy.
Je mozne, ze toho umi mnohem vic, ale tyto tri prikazy mi bohate
postacily. Je sice pravda, proti gustu zadny disputat, ale trhat
provazane hypertextove texi do izolovanych manovych stranek se mi
zda jako mrhanim usili tvurcu dokumentace v texi. Na druhou stranu
je pravdou, ze na info prohlizeci je jeste spousta veci ke zlepsovani.

						Jan Serak