Mountovani FAT32 s RedHat 4.2

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Pondělí Leden 5 08:23:15 CET 1998

Presne tohle jsem resil s jednim clovekem z teto konference.
V jadre neni totiz podpora pro fat-32, tu si musite odnekud stahnout.
jedine co vam mohu dat je jmeno souboru, a pokud se buduete trochu
snazit, tak tu najdete i prispevky na toto tema (sam bohuzel poslouzit
nemohu, protoze jsem dneska ve 2 rano reinstaloval widle :( )
fat32_joliet_nls_patch-0.2.8 (tento patch je pro jadra od verze 2.0.28 a
vyse)
Pokud budete chtit mohu vam ho poslat majllem jako atachment.
S pozdravem
Jan "Mort" Kebrle