hamm - jak moc je nestabilni...

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Pondělí Leden 5 13:10:34 CET 1998

>   Mam naistalovan Debian 1.3.1 a rad bych se zeptal jak moc je nestabilni
> verze 2.0, kdyz je tak oznacovana (myslim na platformu i386).

Take hamm celkem uspesne provozuji. Nerekl bych, ze je nestabilni, ale
jeste pred vanocemi mi prisel dost neustaleny. Obcas se vyskytne nejaka
ta chybka, nastesti nic, co by pro mne bylo fatalniho (balik dpkg mel
soubory omylem s vlastnikem 1000.1000, a ne root.root, jednou se vymazal
e2fsck, oboji je uz snad opravene).

Takze se celkem muzu pripojit k tomu, co uz tady zaznelo.

S pozdravem

--
                           Jan Schier

Dept. of Adaptive Systems,
Inst. of Information Theory and Automation
Academy of Sciences of the Czech Republic
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic

Tel:     +420 2 6605 2251  Fax:     +420 2 688 4903
         +420 2 688 3421   E-mail:  schier na utia.cas.cz