Je Linux (like BSD) nebo (like System V) ?

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Pondělí Leden 5 14:25:39 CET 1998

On Mon, 5 Jan 1998, Jan Kurik wrote:

>     Dobry den !
>
>     Nadelil jsem si k Vanocum nejakou literaturu o Unixu a pri procitani a
> naslednem testovani prikladu jsem narazil na trochu zmatek mezi tim, jestli
> pouzivat volani jako pro BSD, nebo jako pro System V. Kdyz jsem zacal vse
> kontrolovat pres man stranky, tak jsem dospel k zaveru, ze Linux je
> kombinaci techto dvou systemu.

 Ja bych rekl, ze jste si prave odpovedel. Co ja vim tak je kombinaci
obou systemu.

						Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *