Samba & Atalk - Lhari?

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Leden 5 14:48:09 CET 1998

Hi,
	prave jsem nainstaloval jeden server na kterem bezi appletalk a samba. Jsou poskytovany nejake sdilene disky + domovske adresare. A ted pozor: na partition ktery je poskytovan temito protokoly je momentalne cca 5.5GB volneho mista, pokud pripojim nejaky adresar z tohoto partu, tak win95 (samba) mi hlasi 1.99GB volneho mista a Apple (netatalk) mi na tom samem disku hlasi 999MB ...
	Nejen ze neustale lzou o volnem mistu na disku, oni na tom zaryte trvaji a nepovoli presunout vetsi mnozstvi dat nez uvadeji v informacich o disku ...
Co s tim? Setkali jste se s tim uz nekdo? Nezda se mi nejlepsim resenim delit 6GB part na 6 x 1GB ...

Diky za jakekoliv napady/navrhy ....

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---