prevod .ps nebo .dvi na ascii nebo jiny textovy format

Jan Serak xserak na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 5 15:24:34 CET 1998

Radek Andrs wrote:
> co byste mi poradil pokud bych je potreboval vytisknout
Pro tisk pod DOSem je asi nejjednodussi nainstalovat Ghostscript
(viz ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/support/ghostscript/aladdin/gs510,
soubory gs510??.zip). Je to interpreter PostScriptu, ktery "umi" vystup
na sirokou skalu tiskaren.

Pokud mate nejake dvi soubory a nemate jejich PostScriptovy tvar,
nezbude Vam, nez nainstalovat cely TeX pro DOS (implementaci emTeX)
(viz ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/local/cstex),
ovsem to vse je pomerne obsahly software, takze zabere dost mista
na disku. Pokud toho mate rozumne mnozstvi a jedna se o jednorazovou
akci, jsem ochoten Vam konverzi dvi->ps provest.

> je nedostupny ?
Zkousel jsem to pred par minutami a bez problemu funguje.

> Dekuji

						Jan Serak