hamm - jak moc je nestabilni...

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Pondělí Leden 5 16:39:24 CET 1998

On 5 Jan 1998, Milan Zamazal wrote:

>     JPS: Takze se celkem muzu pripojit k tomu, co uz tady zaznelo.
>
> To ja zase ne. :-) Prestoze sam na stroji, kde prave pisu tuto zpravu,
> kazdy tyden uspesne updatuji "nestabilni" verzi a nemam vaznejsi
> problemy, obecne toto doporucit nemohu.

Asi bych se mel trochu omluvit za to, co jsem tu dnes vypustil do sveta.

I kdyz jsem psal, ze mi bezi celkem stabilne, na kriticky server bych ho
nedal - v tom jsem zajedno s panem Zamazalem a souhlasim s jeho duvody.
Nedoslo mi, ze podle toho, co pisu, by se nekdo mohl ridit i v tomto
kontextu.

S pozdravem

---
                           Jan Schier

Dept. of Adaptive Systems,
Inst. of Information Theory and Automation
Academy of Sciences of the Czech Republic
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic

Tel:     +420 2 6605 2251  Fax:     +420 2 688 4903
         +420 2 688 3421   E-mail:  schier na utia.cas.cz