Pocesteni X-u v RH 5.0

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 5 20:41:57 CET 1998

> Nejprve jsem pouzil balik k xkb od Yenyi Kasprzaka z
> ftp://ftp.muni.cz/.../localization/.../testing. To fungovalo krasne,
> ale pouze v xtermu. Coz je pro mne zel malo. Tak jsem usoudil, ze by mohl
> fungovat patch sireny pod jmenem Xlib-fircedIM-0.01 nachazejici se tamtez.
> Ale ouha po nainstalovani mi X-y pri spusteni vypsaly tyto chyby:
>
> /usr/X11R6/lib/X11/xkbcomp: error in loading shared libraries
> /usr/X11R6/lib/libXext.so.6: undefined symbol: _xglobal_lock
> Couldn't load XKB keymap, falling to pre XKB keymap
>
> a pote nenabehli. Vi nekdo co s tim? Kde je chyba?

> [...]

  Ja jsem pouzil balik cs-tools z ftp.muni.cz a facha mi to.
Jsou tam ceske fonty pro X-ka i pro konsoly.
   Funguje to!
                                            Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |