Vypaleni RedHat 5.0

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Úterý Leden 6 15:30:27 CET 1998

Petr Savinec wrote:

> Vypalil jsem si distribuci RH 5.0 na CD a
> potiz je v tom, ze instalacni program ohlasi,
> ze se nejedna o CDROM RedHat ...
> Snazil jsem se vytvorit adresarovou strukturu
> totozne jako u instalacniho RH 4.2 od CPress.
> Tedy :
> [Redhat-5.0 -->i386 -->]
>      /..
>      /RedHat

Dulezity je pouze ten adresar RedHat ( ted si nejsem jisty ktera
pismena maji byt velka  a mala)
Urcite top nejde zmenit na neco jako RedHat-5.0.
Dalsi problem mohou byt vyzadovane atributy x u nekterych souboru
v tomto adresari.

_DULEZITE_ je vypalit cele CDROM ve formatu ISO9660 Rock Ridge Extension
tj. minimalne ISO image delat na nejakem Unixu ( pod Woknama to nepujde)

>      /images
>      /doc
>      /dosutils
>      README
>      COPYING
>      RPM-PGP-KEY
>      .build log
>
>  Poradte mi prosim, co jsem mel udelat
>  a co bych mel ted delat.

Pokud je chyba jen v tomto a chcete pouzit toto CDROM primo
k CDROM instalaci tj., ze instalacni program cte primo z nej a ne treba
pres sit apod. pak snad vytvorit si Bootovaci diskety "na miru".

:-(

--

S pozdravem
   Petr Snajdr