Ceske manualove stranky v html a txt

Pavel JANIK ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Leden 6 20:12:01 CET 1998

... tuto zpravu jsem posilal jiz vcera, ale protoze mi ji listserver
odmitl, posilam ji jeste jednou...

Vazeni kolegove,

vysledky projektu Ceske manualove stranky jsou nyni k dispozici i ve
formatech html a txt. Stranky ve formatu txt jsou podle meho nazoru
bez chyby, ale prevod do html jeste neni zcela v poradku, proto pokud
naleznete v html strankach nejaky problem (krome nefungujiciho
odkazu), napiste mi prosim.

Ceske manualove stranky v0.03 ve formatu html a txt najdete jako
obvykle na serveru spolecnosti INET, a.s.:

        ftp://ftp.inet.cz/pub/People/Pavel.Janik/man-pages-cz/

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz