Zajimave chovani serveru

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Úterý Leden 6 20:51:07 CET 1998

  V minulych mesicich jsem se stal svedkem podivneho chovani serveru.
Prvni bylo nejprve to, ze obcas mi prestali chodit prispevky z teto
konference, jednoduse si tam server nastavil postpone. Jak se pozdeji
zjistilo, tak nas kolejni server byl prisnejsi nez server na muni, a
zkratka odmital prijimat nejakou postu, ktera se vydavala za to, cim
nebyla. To si podle vseho muni poopravila.
   Podobne veci se vsak dely i od te doby. Zvyknul jsem si, ze cas od
casu musim zrusit mail postpone, ktery jsem tam nebyl.

  Co mne vsak zarazilo vice bylo to, ze vcera jsem byl z konference
smazan "uplne", jakoby ten postpone nestacil, a jednoduse mne (ne-li
nejaky zaskodnik), tak server vymazal z konference. Alespon jsem
nebyl zapsan v konferenci po zaslani review linux. No co, zkusil
jsem dat subscribe a jsem zvedavej, jestli mne za mesic onento server
zakaze pristup na i-net :-)

                                        Michael

|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |