Q: ceska klavesnice v cs-tools - druhy pokus

Úterý Leden 6 22:13:04 CET 1998

On Tue, 6 Jan 1998, Julius Hrivnac wrote:

> [...]
je spravne nastaveno LANG resp. LC_CTYPE?
co rika xev?

urcujici je spis verze XFree

prekompilovat, co jineho?

AFAIK, Emacs si to dela ve sve rezii.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]